Każdy klient zawsze ma pełną informację i kontrolę o stanie naprawy swojego pojazdu.
Przed przystąpieniem do naprawy, zawsze zaczynamy od oceny stanu technicznego oraz wstępnego oszacowania kosztów pracy wraz z częściami, maksymalnie zbliżonych do ceny ostatecznej.
zasada jest jedna:
Po odebraniu motocykla z serwisu ma on być w całości przygotowany do jazdy!
(Wyjątkiem jest świadoma rezygnacja klienta z zalecanych czynności.)
W praktyce wygląda to tak (przegląd ogólny):
Po przyjęciu pojazdu do serwisu zapisywane są wszystkie potrzebne informację odnośnie naprawy. Następnie, zgodnie z harmonogramem przeglądów, swoją wiedzą i doświadczeniem, weryfikujemy stan całkowity oraz robimy ostateczną wycenę części i operacji w taki sposób by podać koszt całkowity. Następnie klient jest informowany o rzeczach najważniejszych do zrobienia, o tym co można przełożyć na inny termin i czego można nie robić wcale (o ile takie wystąpią). Po akceptacji –>naprawa (i tu jeśli ujawnią sie dodatkowe czynności to wszystko zostaje skonsultowane ponownie z klientem celem dalszych działań)–>umówienie terminu odbioru dogodnego klientowi.
Wykonujemy:
- przeglądy sezonowe – na początek i na koniec sezonu
- przeglądy pogwarancyjne
- przeglądy przed zakupowe
- naprawy powypadkowe
- naprawę i obsługę zawieszeń motocyklowych
- serwis ogumienia – wymiana, wyważanie
- naprawy i modernizacje układów hamulcowych
- naprawy i regulacje układów zasilania (czyszczenie i synchronizacja itp.)
- wymiana rozrządu i regulacja zaworów
- remonty silników i skrzyń biegów
- naprawy i wymiana układów/zestawów napędowych
- naprawy układów elektrycznych
- spawanie plastików, w tym owiewek
Ponadto oferujemy:
- montaż kufrów bocznych i centralnych
- montaż alarmów
- montaż dodatkowego oświetlenia, akcesoryjnych kierunkowskazów, xenonów
- realizujemy indywidualne zlecenia klientów
Współpracujemy z:
- lakiernią (lakierowanie, w tym proszkowe)
- specjalistycznym warsztatem obróbki silników (szlifowanie, wymiana tulei, itp.)
- sklepem z odzieżą motocyklową (pełny asortyment)
dostawcami części oryginalnych i zamienników
Poniżej lista operacji stosowana podczas przeglądu każdego motocykla:
- Poziom oleju w silniku (przed wymianą, po wymianie)
- Stan łożysk główki ramy (płynność skręcania na podniesionym kole, luz, stuki)
- Stan łańcucha (równomierność zużycia, stan zębatek, nasmarowanie, czy koło tylne równo ustawione)
- Stan klocków hamulcowych (zużycie, inne)
- Stan tarcz hamulcowych (czy proste, grubość do limitu zużycia, luzy na nitach, czy koło lekko się kręci)
- Stan płynu hamulcowego (próbnik, kolor, gęstość, poziom, wycieki)
- Stan łożysk kół (luzy, hałas, inne)
- Stan felg (czy proste, spr. Ranty czy nie podbite, stan lakieru)
- Opony (grubość bieżnika, spękania, data produkcji, ciśnienie)
- Stan łożysk wahacza i amortyzatora tylnego (luz wahacza góra, dół, na boki, łącznik)
- Przednie zawieszenie (wycieki, stan chromu [rdza, rysy])
- Filtr powietrza (wiadomo o co chodzi..)
- Świece zapłonowe –jeśli trzeba (kolor, wypalenie elektrod, gwinty)
- Akumulator (czy odpala bez problemu, poziom elektrolitu, napięcie ładowania)
- Rama (czy jest prosta, czy nie jest pęknięta)
- Przewody hamulcowe (czy nie obcierają o nic, wycieki)
- Płyn chłodnicy (temp. zamarzania, wycieki, poziom, przewody, wentylatory, termostat)
- Oświetlenie (stop, krótkie, długie, kierunki, podświetlenie tablicy rej., i zegarów i inne jeśli są)
- Sprawdzić / dokręcić (koła, zaciski, podnóżki, osprzęt, subframe, wydech, lusterka, owiewki, inne)
Specyficzne rzeczy dla danego pojazdu