Polityka serwisu


Każdy klient zawsze ma pełną informację i kontrolę o stanie naprawy swojego pojazdu.

Przed przystąpieniem do naprawy, zawsze zaczynamy od oceny stanu technicznego oraz wstępnego oszacowania kosztów pracy wraz z częściami, maksymalnie zbliżonych do ceny ostatecznej.

zasada jest jedna:

Po odebraniu motocykla z serwisu ma on być w całości przygotowany do jazdy!

(Wyjątkiem jest świadoma rezygnacja klienta z zalecanych czynności.)

W praktyce wygląda to tak (przegląd ogólny):

Po przyjęciu pojazdu do serwisu zapisywane są wszystkie potrzebne informację odnośnie naprawy. Następnie, zgodnie z harmonogramem przeglądów, swoją wiedzą i doświadczeniem, weryfikujemy stan całkowity oraz robimy ostateczną wycenę części i operacji w taki sposób by podać koszt całkowity. Następnie klient jest informowany o rzeczach najważniejszych do zrobienia, o tym co można przełożyć na inny termin i czego można nie robić wcale (o ile takie wystąpią). Po akceptacji –>naprawa (i tu jeśli ujawnią sie dodatkowe czynności to wszystko zostaje skonsultowane ponownie z klientem celem dalszych działań)–>umówienie terminu odbioru dogodnego klientowi.

 

Wykonujemy:

  • przeglądy sezonowe – na początek i na koniec sezonu
  • przeglądy pogwarancyjne
  • przeglądy przed zakupowe
  • naprawy powypadkowe
  • naprawę i obsługę zawieszeń motocyklowych
  • serwis ogumienia – wymiana, wyważanie
  • naprawy i modernizacje układów hamulcowych
  • naprawy i regulacje układów zasilania (czyszczenie i synchronizacja itp.)
  • wymiana rozrządu i regulacja zaworów
  • remonty silników i skrzyń biegów
  • naprawy i wymiana układów/zestawów napędowych
  • naprawy układów elektrycznych
  • spawanie plastików, w tym owiewek

Ponadto oferujemy:

  • montaż kufrów bocznych i centralnych
  • montaż alarmów
  • montaż dodatkowego oświetlenia, akcesoryjnych kierunkowskazów, xenonów
  • realizujemy indywidualne zlecenia klientów

Współpracujemy z:

  • lakiernią (lakierowanie, w tym proszkowe)
  • specjalistycznym warsztatem obróbki silników (szlifowanie, wymiana tulei, itp.)
  • sklepem z odzieżą motocyklową (pełny asortyment)

dostawcami części oryginalnych i zamienników

Poniżej lista operacji stosowana podczas przeglądu każdego motocykla:

  • Poziom oleju w silniku (przed wymianą, po wymianie)
  • Stan łożysk główki ramy (płynność skręcania na podniesionym kole, luz, stuki)
  • Stan łańcucha (równomierność zużycia, stan zębatek, nasmarowanie, czy koło tylne równo ustawione)
  • Stan klocków hamulcowych (zużycie, inne)
  • Stan tarcz hamulcowych (czy proste, grubość do limitu zużycia, luzy na nitach, czy koło lekko się kręci)
  • Stan płynu hamulcowego (próbnik, kolor, gęstość, poziom, wycieki)
  • Stan łożysk kół (luzy, hałas, inne)
  • Stan felg (czy proste, spr. Ranty czy nie podbite, stan lakieru)
  • Opony (grubość bieżnika, spękania, data produkcji, ciśnienie)
  • Stan łożysk wahacza i amortyzatora tylnego (luz wahacza góra, dół, na boki, łącznik)
  • Przednie zawieszenie (wycieki, stan chromu [rdza, rysy])
  • Filtr powietrza (wiadomo o co chodzi..)
  • Świece zapłonowe –jeśli trzeba (kolor, wypalenie elektrod, gwinty)
  • Akumulator (czy odpala bez problemu, poziom elektrolitu, napięcie ładowania)
  • Rama (czy jest prosta, czy nie jest pęknięta)
  • Przewody hamulcowe (czy nie obcierają o nic, wycieki)
  • Płyn chłodnicy (temp. zamarzania, wycieki, poziom, przewody, wentylatory, termostat)
  • Oświetlenie (stop, krótkie, długie, kierunki, podświetlenie tablicy rej., i zegarów i inne jeśli są)
  • Sprawdzić / dokręcić (koła, zaciski, podnóżki, osprzęt, subframe, wydech, lusterka, owiewki, inne)

Specyficzne rzeczy dla danego pojazdu